Sådan underholder man en telefon sælger :)

Forside Fora Hyggekrogen Er det god ik’ humor ?! Sådan underholder man en telefon sælger :)

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  Kongsted 1 år, 2 måneder siden.

• Forfatter

Kongsted
    Keymaster

Faldt lige over denne her lille historie, og den vil jeg gerne dele med jer andre

Min telefon ringer: “Hej. Det er Camilla fra Blå Strøm. Er du klar over, at du kan blive fri for de afgifter, der ofte er pålagt din elregning, da du har et CVR nummer?”

Mig: det er ikke så relevant for mig, da jeg er selvforsynende med strøm.

Camilla: nå ok – du har måske solceller?

Mig: nej – jeg bruger dynamoer….

Camilla: dynamoer?????

Mig: ja.

Har haft hamster siden jeg var helt lille og tænkte, at det måtte kunne udnyttes til noget, når den bare render rundt i det hjul.

Jeg regnede derfor på det og fandt frem til, at jeg med 42 hamstere kunne være selvforsynende.

Camilla: ok. Det har jeg godt nok ikke hørt om før.

Sviner det ikke meget?

Mig: nej der er ikke galt.

Jeg har dem i et skur i haven.

Der er godt nok nogle, der dør pga. frost, men har sat dem sammen i bure 2 og 2 med en han og en hun i hver, så de vedligeholder selv bestanden.

Camilla: det lyder godt nok smart.

Mig: ja – måske du selv skulle overveje den løsning?

Camilla: tror det er svært at få plads til i en toværelses lejlighed

Mig: nej – du kan bare bruge en rumdeler fra IKEA – der er 16 rum i og det bør være nok til en lille lejlighed.

Du sparer en masse penge, for foder til dem er ikke dyrt.

Camilla: nej det vil jeg tro.

Du sparer jo også afgift til strøm så. Jeg sparer dog selv op til at blive selvstændig, så det her er bare et bi-job

Mig: Cool. Skal du avle hamstere?

Camilla: nej dog ikke.

Mig: vidste du, at når du bliver selvstændig, kan du blive fri for de afgifter, der ofte er pålagt din elregning, da du har et CVR nummer…….?

Det havde Camilla dog hørt om og vi ønskede hinanden en god jul og nu vidste hun da, hvor hun kunne ringe hen, hvis hun havde spørgsmål til opdræt af hamstere…….

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.