Fra vores møde igår D 04/11

Forside Fora Hyggekrogen Fælles Aktiviteter AFK Fyn Fra vores møde igår D 04/11

Dette emne indeholder 10 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af  CutRag_DK 4 år, 1 måned siden.

• Forfatter

Kamadare
    Deltager

Hey alle sammen,

Jeg har en bekendelse, jeg fik fejlinformeret jer omkring wackys server / Boss server.

det er Wacky selv som har købt og betalt; Hjemmeside, TS server & spil server.

Noob & netzie er ikke med…

Jeg beklager dybt og undskylder derfor af samme grund.

// Over n Out Kama.

Kongsted
    Keymaster

Tak for info.

Fordi du har fejlinformeret os, dømmes du hermed til at vaske gulv i rottereden de næste 14 dage.
    + du også dømmes til at være rotteunge i 2½ minut, fra nu af.
    🙂

CutRag_DK
    Deltager

Ja tak for info..

Men er der nogen der har spurgt noob vedr. de 80-90Euro = ca 600kr ?
    Og om han har planer om at leverer dem tilbage ?

Ved godt de ikke bare kan flyttes, men de ligger jo i hans navn og kan bruges efter hans ønske..
    Så han burde vel bare bank-overføre til RAT ?

Kamadare
    Deltager

Tænker det er en gammel sag, fra før vores tid.
    Og den på samme vis som sagen i onsdags. Er lukket.

Det er i bund og grund samme princip som folk der laver eller kickkes ikke får refunderet deres eventuelle tilgodehavende.

I sidste ende, skal det være fordi noob selv ønsker at overføre, vi kan jo råbe og skrige alt det vi vil, hvis han er ligeglad, kommer der intet til at ske, ud over folk bliver sure og negative, også køre møllen om igen

CutRag_DK
    Deltager

Nu er det her, jo ikke nogen gammel sag ? den er fra i sommers..
    Og kan slet ikke sammenlignes med wacky sagen..

Men hvis man aldrig spørger, får du aldrig et svar 😉

Kamadare
    Deltager

Sandt men jeg tror den sag er lukket.

Kongsted
    Keymaster

Hmmmm, der er snakket med Noob om det, for længe siden, (tror faktisk at det var Netzie). Men han sagde vist dengang “at man ku ikke trække pengene ud af sin fragnet account”. Tror faktisk aldrig man har spurgt Fragnet om det, men at der kun er blevet gættet på det.
    (Fragnet er dem vi har serveren hos)

Også tror jeg vist at det endte ud med at han dengang sagde at han ku smide de euro i den næste server.. MEN jeg er slet ikke 100% sikker i det jeg siger her.

Men hvorom alting er, så tror jeg ikke at han gør det, det et er kun et kvalificeret gæt. For han har slette mig fra ALT, fordi han er sur på mig.. Hvorfor er det altid mig, der skal stå for skud ? Hahaha, jeg må sgu davirkelig være indbegrebet af ondheden i første potens. Satan go home XD

Men lige meget hvor sur han er på mig, så er det stadig de ca. 16 folk der har betalt til vores server, der har de omtalte penge i klemme. Så reelt set, burde der ikke være så meget at snakke om.

Men nej, jeg tror aldrig vi får ham til at betale de resterende € til den næste server.

Men hvis nogen skulle hae lyst til at snakke med ham om det, så skal de da være så velkomne. Men jeg ved bare at jeg får ikke noget ud af det, hvis jeg kontakter ham.

Man kune jo måske starte med at spørge Netzie om han kan huske hvad Noob sagde den gang !!

Det eller andet sted er det da alligevel forholdsvis mange penge bare at forærer væk. det er da næste alligevel 1/4 af vores servers pris.

EDIT

Nu skal det slf ikke forstås som om jeg opfodre til ballade eller en ny konflikt.

Men jeg mener da ikke der er noget galt i at spørge ham.

• Dette svar blev ændret 4 år, 1 måned siden af  Kongsted. Årsag: Havde lige en tilføjelse

CutRag_DK
    Deltager

Det jeg mener med overførelse, var også at tage det beløb vi har til gode,, så lader noob dem stå hvor de er i dag..
    Og så tage samme beløb og overføre til os, fra hans egen bank konto.

Men kan godt se, at det er håbløst.. bare noget crap, når vi taler om 600kr, vi jo snildt kan bruge om ca 6mdr..
    hvor vi skal at bidrage igen.

Og så er det vel også slut med at have klanens økonomi, ude hos en menig fremover…
    og lade en D.O.R om det..

Kratzen
    Deltager

Hvad er det for et møde der har været?

Kongsted
      Keymaster

Det var et møde omkring de sager der var ang. henholdsvis Wacky & Theis.

Der blev sendt en nyheds mail ud med en indkaldelse om mødet.
      Men det har desværre vist sig, at det ikke er alle der har modtaget det.
      Det er meget beklageligt.

CutRag_DK
    Deltager

Du gik ikke glip af så meget Kratzen,, der var ikke meget nyt under dynen 🙂
    Det hele er at finde her på siden..

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.