Farvel kørekort

Forside Fora Hyggekrogen Er det god ik’ humor ?! Farvel kørekort

Tagget: 

Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  LovegreenDK 1 år, 1 måned siden.

• Forfatter

Kongsted
    Keymaster

Ja så mistede jeg sgu lige kørekortet.
    Jeg blev stoppet af politiet, som påstod at jeg var beruset.
    Jeg forsikrede dem om at jeg ikke havde drukket noget, men de mente jeg skulle svare på nogle spørgsmål for at vise om jeg var ædru:
    Hvis du kører på en mørk vej og møder 2 lys, hvad er det så??
    En bil, svarede jeg.
    Ja, men er det en Mercedes, BMW eller Audi??
    Det ved jeg da ikke, svarede jeg.
    Så er du fuld!!
    Hvis du møder 1 lys, hvad er det så?
    En motorcykel, svarede jeg.
    Ja, men er det en Honda, Kawasaki eller en Harley??
    Det ved jeg ikke.
    Altså er du fuld!!!
    Så blev jeg gal, og spurgte ham: – Hvis du ser en kvinde med netstrømper, sminke og lårkort stå på et gadehjørne, , hvad er det så??
    En prostitueret, svarede betjenten….
    Ja, men er det din datter, mor eller kone?? spurgte jeg så,
    Og siden da har jeg ikke haft kørekort.

LovegreenDK
    Participant

Hehe.

Hvad sagde troldmanden da han kom ind i Plantorama ?

– Har I potter ?

argh, kom igen :b

LovegreenDK
    Participant

Advarsel fra politiet i Østjylland.

Holstebro Politi advarer alle mænd der ofte besøger diskoteker, barer, bodegaer og fester mod at modtage drikkevarer fra kvinder.

Mange kvinder bruger nemlig et date-rape stof på markedet, oftest går det under navnet “øl”. “Øl” er flydende og kan skaffes overalt i nattelivet. Det kommer normalt i flasker og dåser, fra haner eller i store tønder.

“Øl” benyttes af kvindelige sexmonstre i barer og på diskoteker til at lokke mandlige ofte til at gå hjem og have sex med dem. En kvinde skal kun få en fyr til at drikkke få “øl” og spørge ham om han vil have et one-night-stand. Mænd er hjælpeløse mod den nævnte fremgangsmåde.

Efter mange “øl” vil mænd ofte synke til et niveau hvor de er villige til at dyrke sex med grimme kvinder som de under normale omstændigheder ikke ville kigge på.

Efter at have drukket “øl”, vågner med ofte med en sparsom hukommelse af hvad der egentlig skete aftenen før, nogle gang med fornemmelsen af at der skete noget dårligt. Andre gange bliver de uheldige mænd franarret alle værdier, bedre kendt som “et forhold”.

I ekstreme tilfælde kan kvinden endda være så skruppelløs at de lokker den uvidende mand til en længerevarende form for tortur, bedre kendt som “giftemål”.
    Mænd er meget mere sårbare for sådanne sager efter de har drukket “øl”, leveret af skruppelløse kvinder.

Hvis du bliver/er offer er der nedsat udvalg rundt om i landet, hvor du kan diskutere dit chokerende møde med andre ofre.

Slå op i telefonbogen og find lokale fodboldklubber.

– Politiet i Østjylland

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.